Política de sostenibilitat i turisme responsable

Política de sostenibilitat i turisme responsable - Som Experiències
Política de sostenibilitat i turisme responsable - Som Experiències

I. INTRODUCCIÓ

Conscients de la importància de mantenir un desenvolupament turístic sostenible i assumint els principis i objectius adoptats específicament en la Cimera Mundial sobre el Desenvolupament Sostenible 2015, la COP 21 i la Carta Mundial del Turisme Sostenible +20, Som Experiències es compromet a dur a terme una gestió sostenible de les seves activitats, mitjançant l’adopció de compromisos orientats a prevenir, eliminar o reduir l’impacte de les nostres instal·lacions i activitats, tant interns com externs, així com millorar la nostra sostenibilitat millorant el nostre comportament amb l’entorn.En aquest mateix sentit, la nostra empresa ha adoptat la següent Política de Turisme Responsable, mitjançant la qual es compromet a complir els requisits establerts en l’adhesió Biosphere, que inclou, entre altres coses, els requisits legals que regulen els efectes generats per l’activitat turística.

Des de Som Experiències volem posar valor en els recursos turístics amb els quals treballem però sempre tenint en compte els criteris establerts en el compromís de sostenibilitat de la província de Barcelona.

II. CREIXEMENT ECONÒMIC, INCLUSIU I SOSTENIBLE

  • Fomentem la compra de productes locals
  • Fomentem la col·laboració amb freelances especialitzats en la seva matèria
  • Col·laborem en campanyes amb finalitats socials i projectes de desenvolupament
  • Participem en activitats formatives amb diferents actor i en totes elles incidim en la responsabilitat que hem de tenir a l’hora de comunicar
  • Promovem l’ús eficient dels recursos, protecció ambiental i canvi climàtic
  • Treballem per a optimitzar el consum de recursos naturals i minimitzar els residus que produïm, operant de manera digital
  • En l’oficina hem implantat la recollida selectiva de les diferents fraccions dels residus

III. SEGURETT DEL CLIENT

Assegurem les nostres comunicacions amb els clients i vetllem pel compliment de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD)

IV. SATISFACCIÓ I FIDELITZACIÓ

Disposem de protocols per a assegurar la correcta prestació del servei.

Abrir chat
1
Hola
¿En qué podemos ayudarte?